dissabte, de febrer 18, 2006



A la paret blanca escric
agafo aire i escric
elimino mots i dic
cargolo la llengua i dic
...

Què dic? Què coi jo puc dir
sense posar-te en perill?
I opto per callar i dir
que tots els mots m'han fugit
.
de les mans, de l'experiència
del calaix, de la impotència
dels anys viscuts i perdut.
Sóc de cara a la paret
!
Ma vida és un gran càstig
que les paraules no poden
perdonar ni fer-li el buit...
per 'xó a la paret blanca escric
,
i dic, plor i ric sens fi
tenso i destenso la corda
que me manté en equilibri,
mentre intento travessar
el mirall i les grafies
i les carícies del temps
que tan tendrament m'atrapen
i em giren cara a la paret
.
I a la paret blanca escric
i remullo amb tinta els dits,
assedegats per trobar-te
de nou entre els meus poemes.
.
Joan Arba (18-2-06)